Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Prince Doner Zaak. Meer weten? Ontdek meer
JDfinance
6 jun 2026 om 9:57
Het eten was lekker, ik zou zeker nogmaals bestellen.
P
15 mei 2026 om 6:53
smaakte weer heerlijk. Compliment voor de jonge, zeer vriendelijke bezorger!
Alena
24 apr 2026 om 7:07
Very low quality food and ingredients, and very small portions for the price. The large kapsalon was small, with soggy fries and cheap meat and very little salad. Broodje doner was tiny, with barely anything in it. It was delivered by a group of children
P
4 apr 2026 om 9:00
Heel lekker eten. Sla en sausjes apart verpakt! Bezorger was heel jong, en super vriendelijk en behulpzaam!
Lies
24 nov 2025 om 23:13
Goed verpakt, dus ook lekker warm. Altijd erg lekker!
I
19 nov 2025 om 22:06
je betaalt voor een broodje doner maar krijgt een gezapige wrap. Je zegt bijv geen tomaat en lijkt net of ze extra doen. ik bestel hier niet meer. Verschrikkelijk
Marcella
27 sep 2025 om 15:53
dit keer viel het tegen de knoflooksaus was er zuur
Wim
23 sep 2025 om 21:23
prima smaak, netjes verpakt en voldoende hoeveelheid